Bitte Holm

Britt-Marie Holm

Bitte Holm

Nätverk - en förutsättning för pedagogisk utveckling?

• Lina Ahlgren
  • Åsa Forsberg
  • Britt-Marie Holm
  • Anja Hoppe
  • Annika Nilsson
  • Anna Wiberg

The importance of networking is often emphasized in higher education teaching and learning. In this article we discuss significant networks and their impact on pedagogical development. We also share our experience of working in different kinds of networks. We focus on a Nordic project with the aim to develop digital learning objects in co-creation between librarians, students and teachers.

• Avdelningen för IT
  • LTH:s bibliotek